Do kogo można kierować firmowe upominki reklamowe?

Upominki reklamowe

Upominki reklamowe

Mamy obecnie bardzo trudne czasy jeśli chodzi o prowadzenie działalności gospodarczej. Nie raz upadają ogromne firmy, z wieloletnim doświadczeniem na rynku. Nic więc dziwnego, że nowe, małe firmy mają tak ogromne problemy z przebiciem się przez konkurencję na tym rynku. Walka potrafi być mocno nierówna. Duża firma może produkować pewne rzeczy po kosztach i obniżać ich cenę. Mała firma z kolei nie będzie w stanie za tym nadążać i dlatego tak często Ci najmniejsi przedsiębiorcy po prostu upadają. Pośród małych firm dość popularną formą promocji jest wręczanie klientom różnego rodzaju upominków. Nie są to rzeczy drogie, ale jednak w wielu przypadkach okazują się skuteczne. Do kogo może być skierowana tego typu reklama, czyli dla kogo są takie upominki?Klienci oczywiście przede wszystkich, ale upominki reklamowe tak naprawdę warto dawać nowym klientom, szczególnie jeśli prowadzimy firmę usługową. W ten sposób powinniśmy bowiem zachęcać ludzi do skorzystania z usług naszych, a nie naszej konkurencji. Na pewno sam widzisz, że na przykład firmy telekomunikacyjne do wykupionego abonamentu dodają na przykład jakiś prezent. Fryzjer dla nowych klientów oferuje darmowe szampony, a pomysłów na tego typu promocję jest wiele. Nowi klienci to pierwszy etap.

Jeśli jednak Twoja firma ma już także swoich stałych klientów, którzy często przychodzą i sporo pieniędzy wydają, to ich także warto nagradzać przez upominki reklamowe. Stały klient to skarb, zawsze o tym pamiętaj. Zapewnia nam stały dochód, a do tego często poleca naszą firmę innym. Dla takiego klienta upominek powinien być dużo bardziej wartościowy.

Pozostali nam jeszcze partnerzy biznesowi, których być może posiadasz. Współpraca z innymi firmami w wielu przypadkach jest bardzo opłacalna i to dla obu stron tego porozumienia. W ten sposób zyskuje się większy rynek, nowych klientów i szybciej się rozwija. Warto mieć Upominki reklamowe dla swoich partnerów biznesowych. Ponownie ich wartość i jakość powinna być tutaj stosunkowo wysoka. Takie rzeczy najlepiej wręczać na koniec każdego roku.